on Wednesday, June 22, 2011
hey y'allz


actually aku tak tau ape nak tulis tapi aku nak kekalkan
ini momentum ler kn. klu mls x de ar duit masok!
khekhekhe!!
anyway, back 2 the topic.
Lagi 5 hari sblom aku menjadi penuntut Kolej MARA Banting!
excited pon ade, gabra pon ade...
yer ar tak tau ape yg nak dijangka....

tp bile tengok my would be college mates nyer reaction dalam Facebook, 
kureng ler sket rasa gabra dihati
siap binang pasal K-Pop lagi
(credit to Ben, Rafie, Hanis, Amira and orhers)
BTW, Ben is a girl!!

kalu korang bley tengok group student KMB 2011-2013,
aku rse macam kita dah jumpe sebab rapat gler
sporting and blablabla
padahal muke pon x tengok lagi
(nampok beno menipunye. profile pic kn ade)
(aku nk bg gambar usop yang macho sket)

anyway, aku x sabar nak jumpa korang
terutamanya bebudak yg aku mentionkn kt atas td
(and x lupe kt hazreen, zafirah yg dok slalu usik-mengusik kt FB)
diorg dh x sabar nak meng-K-Pop-nasikan aku nie

ahakz!

ok lah, dah puas membebel
Buh-bye!