on Tuesday, June 21, 2011
hey y'allz

yg kat atas nie bkn kucing aku yer....
tapi tu lah, aku cayang sangat kucing aku!


cam baby nie!
ALKISAH.......

Pada 5 tahun yang lalu, aku ade 2 ekor kucing tp seekor mati sebab kene racun
 HWA!!!!!

Sebab tak nak abang tonyet(dah arwah dah sebab kene racung jugak)
sunyi....
-
-
-
MAK AKU BELI KUCING DARI VET!!

Mula2 susah jugak lah jugak nak
namekan kucing aku nie.
macam-macam name yang timbul...
UFO lah, ZIDANE lah, PIRATE lah....

Sekali tersiar lah pulah kartun TOM & JERRY kat peti 
televisyen aku....


sekali datang lah idea....
nak tau ape namenye??
- -
- -
- -
- -
- -
- -
v
ting3!
koramg betul dan berjaya mendapat hadiah 
1 kiss dr aku!!

HAHAHAH!!

nama nyer adalah.....

TOM!!!!

dan

ini gambar nyer!!


dia tengah mengerjakan kasut aku!!

hahahaha
comey x?
klu comey, commet lar yer!!

ok lah, dah puas membebel
Buh-bye!